“PageSpeed ​​Insights” Saytı Optimallaşdırmaq Üçün Hansı Təklifləri Verir?

“PageSpeed ​​Insights” Saytı Optimallaşdırmaq Üçün Hansı Təklifləri Verir?

Veb-saytın sürəti istifadəçi təcrübəsinin vacib hissələrindəndir. Çünki dövrümüzdə istifadəçilər internetin sürətindən artıqlaması ilə istifadə etmək və informasiyalara tez çatmaq istəyirlər.

 

“Google” istifadəçiləri  üçün onlara əlçatan və sürətli olmağa prinsipial yanaşdığından “PageSpeed Insights” patentli sisteminə sahibdir. Belə ki, istifadəçilər onun sayəsində iki oxşar resurs arasında daha sürətli yüklənənə üstünlük verməklə məlumatı daha qısa müddətdə əldə edirlər. 

 

“PageSpeed ​​Insights” ilə saytın hərtərəfli optimallaşdırması

 

“Google”un “PageSpeed ​​​​Insights” aləti veb-saytınızın sürətini və performansını yaxşılaşdırmaq üçün hərtərəfli optimallaşdırma təqdim edir. Bu alət saytınızın texniki aspektlərini ətraflı təhlil edərək, səhifənizin daha sürətli yüklənməsi üçün edə biləcəyiniz təkmilləşdirmə üsullarını tapmağa yardımçıdır. 

 

“PageSpeed ​​​​Insights”in əsas üstünlüklərindən biri onun həm mobil, həm də masaüstü cihazlar üçün performans qiymətləndirmələrini həyata keçirməsidir. Bunun nəticəsində sistem saytınızın bütün pratformalarda necə performans göstərdiyini analiz edir ki, onun nəticəsində əskikləri görüb aradan qaldırırıq.

 

Texniki optimallaşdırma bizə hansı təklifləri verir?

 

1.Şəkillərin optimallaşdırılması. Yüksək keyfiyyətli şəkillər veb-saytınızın yükləmə müddətini əhəmiyyətli dərəcədə artırır. 

 

“PageSpeed ​​Insights”, şəkillərinizi uyğun ölçülərə sıxaraq və formatını optimallaşdırmaqla saytınızın sürətini artırmağı təklif edir.

 

2.Brauzer keşindən effektiv istifadə. “PageSpeed ​​​​Insights”, keşləmə amilini optimallaşdırmaqla istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmağı bildirir.

 

Çünki brauzer keşi istifadəçilərin əvvəllər daxil olduğu bütün veb-saytların komponentlərini yerli olaraq saxlayır. Bu, təkrar ziyarətlərdə səhifənin daha sürətli yüklənməsini təmin edir.

 

3.JavaScript və CSS resurslarının sıxılması. Saytınızın yüklənmə müddətini azaldan lazımsız kodun silinməsi saytınızın sürətini artırmağa kömək edək. 

 

“PageSpeed ​​Insights”, JavaScript və CSS fayllarınızı sıxaraq və lazımsız kodu təmizləməklə performansı artırdığını bildirir.

 

4.Kritik resurslara prioritet vermək. Saytın görünən hissəsinin sürətli yüklənməsi istifadəçilərin saytınızla qarşılıqlı əlaqəsini sürətləndirir. 

 

Ona görə də “PageSpeed ​​Insights”, kritik CSS və JavaScript resurslarına üstünlük verməklə, istifadəçilərin saytınızı qısa vaxtda görmələrinə imkan yaratdığını deyir. 

 

Sistemin performans qiymətləndirilməsi 

 

“PageSpeed ​​Insights” analiz nəticələrini performans balı ilə təqdim edir. Bu xal 0 ilə 100 arasında dəyişir və saytınızın ümumi performansını göstərir. Yüksək xal saytınızın yaxşı optimallaşdırıldığını və sürətli yükləndiyini, aşağı xal isə təkmilləşdirməyə ehtiyac olduğunu göstərir.

 

Real itifadəçi təcrübəsi datası

 

“PageSpeed ​​Insights”, həm də "Field Data" bölməsində faktiki istifadəçi təcrübəsi məlumatlarını təqdim edir. Bu, Chrome İstifadəçi Təcrübəsi Hesabatından (CrUX) götürülmüş saytınızın real şəraitində necə fəaliyyət göstərdiyinə dair dəyərli fikirlər təqdim edir. Bu datada coğrafi ərazidən tutmuş cihaz növünə qədər faktiki istifadəçilərin saytı yükləmə vaxtları dəqiqliklə əks olunur. 

 

Sürətli nəticələrin SEO-ya təsiri

 

“Google”un sayt sürəti patenti yükləmə vaxtının axtarış motoru sıralamalarına necə təsir etdiyini izah edir. Yükləmə vaxtı istifadəçilərin saytı tərk etmə ehtimalına birbaşa təsir edir. Çünki hansı sayt daha tez istifadəçinin qarşısına çıxırsa, istifadəçi ona daxil olur və orada daha uzun müddət vaxt keçirir. Bu da saytınızın SEO performansını yaxşılaşdırır, eyni zamanda istifadəçilərin saytda keçirdikləri vaxtı artırır və sıçrayış nisbətini azaldır.

 

Gəlin bu təsirlərə daha geniş aspektdən baxaq.

 

  • Yükləmə vaxtının istifadəçi davranışına təsiri

 

İstifadəçilərin veb saytı tərk etmə ehtimalı birbaşa saytın yüklənmə vaxtından asılıdır. Araşdırmalar göstərir ki, əgər sayt 3 saniyədən gec yüklənirsə, istifadəçilərin əksəriyyəti saytı tərk edirlər. Bu, sayt sahibləri üçün potensial gəlir itkisi deməkdir və buna görə də yükləmə vaxtı saytın SEO performansına birbaşa təsir edən ən vacib amillərdəndir.

 

  • Yükləmə vaxtının axtarış motoru sıralamalarına təsiri

 

“Google” istifadəçilərin məlumatları tez və effektiv şəkildə tapmasını təmin etmək üçün axtarış nəticələrini daim optimallaşdırır. Saytın sürəti “Google”un axtarış alqoritmində mühüm sıralama faktorudur. “Google”un təkmilləşdirmə məqsədilə üst-üstə düşdüyü üçün sürətli yüklənən saytlar axtarış nəticələrində daha yüksək yer tutur. 

 

  • Yükləmə vaxtının sıçrama sürətinə təsiri

 

“Bounce rate”, istifadəçilərin bir sayta gəldikdən sonra yalnız bir səhifəyə baxması və saytı tərk etməsi vəziyyətidir. Yüksək sıçrayış dərəcələri istifadəçilərin axtardıqlarını tapa bilmədiklərinin və ya sayt təcrübələrindən narazı olduqlarının göstəricidir. Sürətli yüklənən saytlar məlumatı qısa müddətdə istifadəçiyə çatdırdığı üçün “bounce rate”ni azaldır. 

 

Bu, saytın ümumi SEO performansını yaxşılaşdırır və axtarış motorları tərəfindən müsbət qiymətləndirməyə səbəb olur.

 

  • Texniki SEO və yükləmə vaxtı

 

Texniki SEO-nun yükləmə vaxtını yaxşılaşdırmaq üçün etdiyi səylərə bunlar daxildir:

 

  • təsvirin optimallaşdırılması;
  • brauzer keşləşdirilməsinin istifadəsi;
  • lazımsız JavaScript və CSS-nin silinməsi;
  • server cavab müddətinin yaxşılaşdırılması.

 

“Google”un “PageSpeed ​​​​Insights” aləti kimi resurslardan istifadə edərək saytınızın performansını müntəzəm olaraq qiymətləndirmək və təkmilləşdirmək həm SEO reytinqinizi, həm də istifadəçi təcrübənizi əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdıracaq.

 

Bu təkmilləşdirmə axtarış sistemində yaxşı sıralarda olmağa imkan yaratmaqla bərabər, potensial istifadəçilərin qarşısına çıxmağa və həmin istifadəçilərin davamlı saytı ziyarət etməsinə səbəb olacaq. 

 

Potensial istifadəçilərsə saytın xidmət sahəsinin tanınması və istifadəçinin müştəriyə çevrilməsi deməkdir. 

 

Muzaffar Garakhanli

Other articles

"Search Entities" Əlaqələrin Analizi. Üstünlükləri Nələrdir?

"Search Entities" Əlaqələrin Analizi. Üstünlükləri Nələrdir?

"Related Search Activity": SEO Strategiyalarında Rolu

"Related Search Activity": SEO Strategiyalarında Rolu

List of the most searched keywords related to "Online sales" on Google (2020)

List of the most searched keywords related to "Online sales" on Google (2020)