"Query Log Sessions" Topladığı Data Və Onların İstifadəsi

"Query Log Sessions" Topladığı Data Və Onların İstifadəsi

"Query Log Sessions" veb-saytda, verilənlər bazasında, proqram təminatı və ya digər hesablama sistemlərində istifadəçilər tərəfindən yerinə yetirilən axtarış sorğularının qeydə alındığı sistemlərə aiddir. Bu sistemlər istifadəçilərin axtarış motorlarında etdikləri sorğulara əsasən data formalaşdırır və daha sonra lazım olduqda onu istifadə edir.  

 

"Query Log Sessions"ın topladığı datalar

 

  • Sorğu mətni. İstifadəçinin axtarış çubuğuna daxil etdiyi açar söz və ya sorğu mətni.
  • Sorğu vaxtı. Sorğunun edildiyi tarix və saat, vaxtdan asılı olaraq artan sorğuların tendensiyalarını müəyyən etməyə kömək edir.
  • İstifadəçi ID-si. Sorğunu edən istifadəçinin unikal identifikatoru və ya sessiya ID-si istifadəçi davranışını izləmək üçün istifadə olunur.
  • IP ünvanı. Sorğu edən istifadəçinin IP ünvanı geolokasiya təhlili aparmağa və istifadəçilərin hansı regionlardan gəldiyini müəyyən etməyə imkan verir.
  • Sorğu nəticələri. Bu nəticələrin siyahısı axtarış alqoritminizin performansını qiymətləndirməyə kömək edir.
  • İstifadəçi ilə qarşılıqlı əlaqə. İstifadəçinin sorğu nəticələri ilə qarşılıqlı əlaqəsinin təfərrüatları, məsələn, hansı nəticələrə kliklədikləri, səhifədə nə qədər qaldıqları və s.  hansı məzmunun daha maraqlı olduğunu anlamağa kömək edir.
  • Cihaz və brauzer məlumatı. İstifadəçinin hansı cihazdan (məsələn, masa üstü, planşet, smartfon) və brauzerdən istifadə etdiyi barədə məlumat. Bu, saytı müxtəlif cihazlar və brauzerlər üçün optimallaşdırmağa imkan verir.
  • Axtarış növü. İstifadəçinin etdiyi sorğunun növü, məsələn, ümumi veb axtarışı, xüsusi məhsul axtarışı və ya xidmətlə bağlı sorğu, istifadəçi niyyətini daha yaxşı başa düşməyə və məzmun strategiyanızı buna uyğun olaraq tənzimləməyə təkan verir.

 

“Query Log Sessions” açar sözlərini təyin etməyə kömək edir

 

“Query Log Sessions” SEO və məzmun strategiyasının hazırlanmasında açar söz araşdırması üçün dəyərli mənbədir. İstifadəçilərin faktiki axtarış şərtlərini və davranışlarını təhlil edərək, daha effektiv və hədəflənmiş SEO strategiyaları hazırlamaq mümkündür. Bu addımları atmaqla “Query Log Sessions”ın açar söz imkanlarından istifadə edə bilərik:  

 

Ən çox axtarılan axtarış termilərinin müəyyən edilməsi. Bu sistem istifadəçilərin saytınızda ən çox axtardığı terminləri üzə çıxarır. Bu məlumatlarla hansı açar sözlərin trafikə səbəb olduğunu və hansının aşağı performans göstərdiyini görmək mümkündür.

 

İsstifadəçi niyyətini anlamaq. Axtarış sorğularının məzmunu istifadəçilərin nəyi və hansı məqsədlə axtardığını anlamağa kömək edir. Məsələn, "necə" və ya "ən yaxşı" kimi ifadələrdən ibarət axtarışlar istifadəçilərin məlumat axtardığını və ya məhsul/xidmət haqqında qərar qəbul etməyə çalışdığını göstərir. Bu məlumat istifadəçi niyyətinə əsaslanaraq məzmun strategiyanızı formalaşdırmağa imkan verir.

 

Məzmun imkanlarını kəşf etmək. Sorğu qeydləri istifadəçilərin axtardığı, lakin tapa bilmədiyi saytınızda çatışmayan mövzuları müəyyən etməyə kömək edir. Müəyyən bir açar söz və ya mövzu üçün yüksək axtarış həcmi, lakin aşağı məzmun mövcudluğu varsa, bu boşluqları doldurmaqla həm istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdıra, həm də axtarış sistemlərində daha yaxşı trafik əldə edə bilərsiniz.

 

Açar söz qruplarının yaradılması. İstifadəçi axtarışları oxşar mövzular və ya niyyətlər ətrafında qruplaşdırıla bilər. Bu qruplar hədəflənmiş məzmun kampaniyaları və ya saytda SEO optimallaşdırılmasının əsasını təşkil edir. 

 

Yəni, oxşar məhsullar üçün axtarışları qruplaşdırmaqla siz bu məhsulların nümayiş olunduğu səhifələri optimallaşdıra bilərsiniz.

 

Uzun quyruqlu açar sözlərin müəyyən edilməsi. Sorğu qeydləri daha az, lakin yüksək geridönüş nəticələri verən, uzun formalı axtarış şərtlərini (uzun quyruqlu açar sözlər) aşkar edir. İstifadəçilərin bu xüsusi sorğularını təhlil edərək, niş bazarlara müraciət edən məzmun yaratmaq mümkündür.

 

Mövsümi tendensiyaların və dəyişikliklərin monitorinqi. İlin müəyyən vaxtlarında aparılan axtarışlar mövsümi tendensiyalar və istifadəçi marağındakı dəyişikliklər haqqında məlumat əvvəlcədən planlaşdırılan məzmun təqvimlərini və promosyonları optimallaşdırmaq üçün istifadə edilə bilər.

 

“Query Log Sessions”dan bu şəkildə istifadə edərək, saytın məzmununu və SEO strategiyasını istifadəçilərin real ehtiyaclarına və davranışlarına uyğun formalaşdıra, beləliklə axtarış sistemlərində daha çox görünə və trafiki artıra bilməyimiz mümkündür.

 

“Query Log Sessions” datanı nələrin köməkliyilə toplayır?

 

  • "Google Analytics"
  • "Adobe Analytics"
  • "SEMrush"
  • "Ahrefs"
  • "Moz"
  • "Screaming Frog"
  • "Search Console" və s.

 

Bu sistemin veb-saytımıza qazandırdığı üstünlüklər:

 

Məzmun strategiyasının dəqiqləşdirilməsi. Həqiqi istifadəçi sorğuları üzrə analitika məzmun yaratma prosesinizi daha da təkmilləşdirməyə kömək edir. Siz istifadəçilərin real olaraq maraqlandığı mövzulara diqqət yetirməklə məzmun istehsal resurslarınızı ən effektiv şəkildə istifadə edə bilərsiniz.

 

Hədəf auditoriya seqmentasiyası. İstifadəçi sorğuları müxtəlif istifadəçi seqmentlərinin üstünlüklərini və ehtiyaclarını daha yaxşı başa düşməyə kömək edir. Bu məlumat sizə hədəf auditoriya seqmentləri üçün xüsusi məzmun və kampaniyalar yaratmaqla marketinq strategiyanızı fərdiləşdirməyə imkan verir.

 

Brend səlahiyyətinin gücləndirilməsi. İstifadəçilərin tez-tez verdiyi suallar və axtardıqları mövzularla bağlı hərtərəfli və məlumatlandırıcı məzmun təqdim etməklə, brendin axtarış motorlarındakı istifadəçi etibarını və dəyərini artırmaq olar.

 

Təkrar emal təhlili. İstifadəçi sorğularının hansı çevrilmələrə səbəb olduğunu təhlil etmək sizə ən lazımlı açar sözlərinizi və məzmununuzu müəyyən etməyə kömək edir. 

 

İstifadəçi problemlərinin erkən aşkarlanması. İstifadəçi sorğularının təhlili veb-saytınızdakı potensial problemləri və istifadəçilərin qarşılaşdığı maneələri ilkin mərhələdə aşkarlamağa imkan verir. Bu, potensial problemləri tez həll etməklə istifadəçi məmnuniyyətini və sayt performansını yaxşılaşdıra bilərsiniz.

 

Kanallararası marketinq strategiyaları. İstifadəçi sorğusu məlumatları müxtəlif marketinq kanalları və platformalarında ardıcıl və inteqrasiya olunmuş kampaniyalar yaratmaq üçün istifadə edilir ki, bu da saytın profilini gücləndirməyə və istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmağa səbəb olur

 

Bu üstünlüklər “Query Log Sessions” təhlilinin təkcə veb-saytınızın cari performansını deyil, həm də uzunmüddətli strateji istiqamətini və inkişaf potensialına təsir edir.

Muzaffar Garakhanli

Other articles

“Main Contextual Bridge” Strategiyasının Tətbiqi

“Main Contextual Bridge” Strategiyasının Tətbiqi

E-commerce SEO Case Study

E-commerce SEO Case Study

International Bank (IBAR) Social Media Analysis (2021)

International Bank (IBAR) Social Media Analysis (2021)