"Relationships Between Search Entities" Təhlili

"Relationships Between Search Entities" Təhlili

“Google”un "Relationships Between Search Entities and Analysis of These Relationships" adlı patenti axtarış motorlarının daha uyğun və fərdiləşdirilmiş nəticələri necə təqdim etməyin yollarını analiz edir. Bu patent aşağıdakı əlaqələri araşdıraraq axtarış motoru texnologiyalarında davamlı təkmilləşməyə səbəb olur:

 

  • İstifadəçi sorğuları. İstifadəçilərin axtarış sisteminə yazdıqları və ya səs vasitəsilə verdiyi suallar.
  • Veb-saytlar. İstifadəçi sorğularına cavab olaraq axtarış sistemi tərəfindən xidmət edilən veb səhifələr.
  • Axtarış sessiyaları. İstifadəçinin axtarış motorundan istifadə edərək həyata keçirdiyi ardıcıl sorğular və qarşılıqlı əlaqədir.
  • Sorğu vaxtları. İstifadəçilərin sorğuları yerinə yetirdiyi zaman damğaları.
  • Reklamlar. İstifadəçi sorğularına cavab olaraq təqdim edilən və ya axtarış nəticələri səhifəsində görünən reklamlar.
  • “Anchor texts”. Bir veb-səhifədə başqa veb-səhifəyə işarə edən keçidlərdə istifadə olunan mətnlər.
  • Domen adları. Veb səhifələrin yerləşdiyi internet ünvanlarının identifikatorları.

 

Axtarış obyektlərinin və əlaqələrin təhlili

 

“Google”un axtarış obyektlərinin və əlaqələrinin təhlili patenti axtarış sistemlərinin istifadəçi davranışını və axtarış nəticələrinin uyğunluğunu yaxşılaşdırmaq məqsədi daşıyan texnologiyaya əsaslanır. Bu texnologiya istifadəçilər və axtarış mühərriki arasında qarşılıqlı əlaqə zamanı ortaya çıxan müxtəlif “axtarış obyektlərini” təhlil edir.

 

Bu təhlil axtarış obyektləri arasındakı əlaqələri və bu əlaqələrin bir-biri ilə necə əlaqəli olduğunu müəyyən etmək üçün “transition probabilities” istifadə edir.

 

Bu texnologiya istifadəçilərin keçmiş axtarış davranışından əldə edilən məlumatları emal etmək üçün böyük verilənlər və maşın öyrənmə üsullarından istifadə edərək, axtarış nəticələrini daha uyğun edir və fərdiləşdirir. Beləliklə, axtarış motorları istifadəçilərin nə axtardıqlarını daha yaxşı anlaya və onlara daha uyğun nəticələr təklif edə bilər.

 

Patent necə işləyir?

 

Böyük həcmli məlumatların təhlili və maşın öyrənmə üsullarından istifadə etməklə həyata keçirilən mürəkkəb prosesə sahib patentin iş prinsipi ardıcıllığı belədir:

 

 Məlumatların toplanması

 

Sistem əvvəlcə istifadəçilərin axtarış sistemi ilə qarşılıqlı əlaqəsindən böyük həcmdə məlumat toplayır. Bu dataya istifadəçi sorğuları, kliklər, səhifəyə baxış vaxtları, reklamla qarşılıqlı əlaqə və s. daxildir. Bu məlumat toplusu təhlilin əsasını təşkil edir.

 

“Determining Relationships Between Exploration Entities”

 

Toplanmış məlumatlar axtarış obyektləri arasında əlaqələri müəyyən etmək üçün işlənir. Bu proses sorğunun müəyyən bir veb səhifə və ya reklam üçün nə dərəcədə uyğun olduğunu, axtarış sessiyası ərzində istifadəçinin davranış nümunələrini və oxşar əlaqələri anlamaq üçün istifadə olunur.

 

“Transition probabilities” hesablanması

 

Hər bir axtarış obyekti arasındakı əlaqələr keçid ehtimalları adlanan ölçülərdən istifadə etməklə ölçülür. Bu ehtimallar bir varlıqdan digərinə keçidin nə dərəcədə mümkün olduğunu göstəri. Məsələn, istifadəçinin müəyyən bir sorğu etdikdən sonra konkret sayta klikləmə ehtimalı bura aiddir.

 

Axtarış obyektlərinin və əlaqələrin təhlilinin hansı üstünlükləri var?

 

"Google"un axtarış obyektlərinin və əlaqələrinin təhlili patenti istifadəçi təcrübəsini əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdıran bir sıra üstünlüklər təklif edir. Bu patent axtarış motorlarının necə daha ağıllı və daha çox istifadəçi fokuslu ola biləcəyinə bir nümunədir. Bu patentin təklif etdiyi əsas üstünlüklərdən ən vacibləri bunlardır:

 

Keyfiyyətli və fərdi axtarış nəticələri

 

Bu patent istifadəçilərin keçmiş axtarış məlumatlarını və davranışlarını dərindən təhlil edərək hər bir istifadəçi üçün fərdiləşdirilmiş axtarış nəticələrini təmin edir. İstifadəçinin maraqlarına, axtarış tarixçəsinə və qarşılıqlı əlaqəyə əsaslanaraq, axtarış sistemi istifadəçinin qarşısında görünən məzmunu optimallaşdırır. Bu, axtarış nəticələrinin populyarlığını və keyfiyyətini artırır, istifadəçilərə axtardıqları məlumatları daha tez və effektiv şəkildə tapmağa imkan verir.

 

Spam məzmununun azaldılması

 

Qabaqcıl analiz alqoritmi sayəsində spam sayıla bilən sorğular və məzmun effektiv şəkildə aşkar edilir. Bu, istifadəçilərə çatdırılan məzmunun keyfiyyətini yaxşılaşdırır və axtarış nəticələrinə spam məzmunun təsirini azaldır. 

 

Nəticədə istifadəçilər daha etibarlı və dəqiq məlumat tapırlar ki, bu da onların axtarış təcrübəsindən ümumi məmnuniyyətini artırır.

 

Axtarış trendlərinə həssaslıq

 

Patent istifadəçilərə cari trendlər və mövzular haqqında daha uyğun və vaxtında məlumat əldə etməyə imkan verən xüsusi sorğuların populyarlıq vaxtlarını və meyllərini təhlil edə bilər. Yəni, günün aktual idman xəbərləri və ya böyük qlobal xəbər hadisəsi zamanı axtarış nəticələrində müvafiq və vaxtında məzmuna üstünlük verilir.

 

Daha sadə formada izah etsək, tutaq ki, istifadəçi tez-tez "ən tanınmış idmançı" deyə axtarış edir. Bu istifadəçinin keçmiş axtarış məlumatlarını və qarşılıqlı əlaqəsini təhlil edərək, sistem istifadəçinin maraqlarını və üstünlük verdiyi məlumatları tanıyır. Sonrakı axtarışlarda bu məlumatları istifadə etməklə axtarış sistemi idmançılarla bağlı daha ətraflı təlimatlar, videolar və bloq yazıları kimi xüsusi olaraq həmin istifadəçi üçün fərdiləşdirilmiş və uyğun məzmunlar təqdim olunur. Beləliklə, istifadəçi axtardığı məlumata daha tez çatır və axtarış təcrübəsi daha qənaətbəxş olur.

 

Axtarış obyektlərinin və əlaqələrin təhlili sayəsində axtarış sistemləri təkcə istifadəçilərin nə axtardıqlarını deyil, həm də nə üçün və necə axtardıqlarını anlayırlar ki, bunun da nəticəsində axtarış nəticələri düzgün formalaşır.  

 

 

 

Muzaffar Garakhanli

Другие статьи

“Formal Semantics” Yanaşmasının SEO-da İstifadəsi

“Formal Semantics” Yanaşmasının SEO-da İstifadəsi

"Core Section of Topical Map" Nədir? Ən Çox Edilən Səhvlər

"Core Section of Topical Map" Nədir? Ən Çox Edilən Səhvlər

Урок контент-маркетинга (часть 3)

Урок контент-маркетинга (часть 3)