Анализ социальных сетей Code Academy (2020)

Анализ социальных сетей Code Academy (2020)

Hörmətli istifadəçilər, bu dəfə sizə Code Academy-nin sosial media analizini təqdim edirik. Məqalədə istifadə olunan məlumatlar Bedigital.az komandasının analitik və tədqiqat qrupu tərəfindən toplanmış, təhlil edilmiş və proqnozlaşdırılmışdır.

 

 

1. Verilən təsvirdə təhsil mərkəzinin Facebook sosial şəbəkəsində son 1 ayda hər paylaşıma düşən reaksiyaların həftələr üzrə göstəricilərini görürsünüz. Belə ki,istifadəçilər tərəfindən ən yüksək aktivlik noyabrın ilk 10 gününə təsadüf etmişdir. 

code academy sosial media analizi

 

 

2. Qeyd edilən müddətdə Facebook-da gələn reaksiyaların bölgüsü isə növbəti qrafikdə göstərilib. Gördüyümüz kimi, insanlar əsasən paylaşımları bəyənməyə üstünlük verirlər. 

code academy sosial media analizi

 

 

3. Növbəti qrafikdən isə aydın olur ki, son 1 ayda Code Academy Facebook-da yalnız şəkilli paylaşımlar edib. 

code academy sosial media analiz

 

 

4. Facebook-da istifadəçilərin ən aktiv olduğu saatlar növbəti təsvirimizdə göstərilib. Həftənin 2-ci və 5-ci günləri bu cəhətdən diqqətə çarpan yeganə günlərdir. 

code academy sosial media analizi

 

 

5. Təqdim olunan qrafikdə Facebook-da təhsil mərkəzinin paylaşımlarına gələn reaksiyaların günlərə nisbətini görə bilərsiniz. Belə ki, izləyicilər tərəfindən 1 günə gələn maksimum reaksiya sayı 12 dekabrda qeydə alınmışdır. (30)

code academy sosial media

 

 

6. Instagram sosial şəbəkəsində Code Academy-nin son 1 ildə paylaşım sayını və həmin paylaşımlara gələn rəy sayını növbəti qrafikimizdə görə bilərsiniz. Yanvar və iyul ayları paylaşım sayında irəlidədir.

code acaddemy sosial media

 

 

7. Instagram-da aylara uyğun olaraq paylaşım sayı və onlara gələn bəyənmələr aşağıdakı təsvirdə qeyd olunub. Ən çox bəyənmə sayı 2020-ci ilin oktyabrında qeydə alınmışdır.

code academy sosial media

 

 

8. Aşağıda Code Academy-nin Instagram-da son 1 illik fəaliyyətini əks etdirən ümumi statistikalar göstərilmişdir. 

code acamdemy social media

 

 

9. Code Academy-nin Instagram hesabında təkrarlanan paylaşım növləri və orta reaksiya sayını aşağıdakı qrafikdə görə bilərsiniz. Şəkillər və karusel tipli paylaşımlar uyğun olaraq hər iki göstəricidə liderdirlər. 

code academy sosial media

 

 

10. Instagram sosial şəbəkəsində təhsil mərkəzinin paylaşımları üçün əlverişli saatları görürsünüz. Tünd rənglər daha əlverişli zamanı ifadə edir. 

sosial media analiz  code academy

 

 

11. Növbəti qrafikdə Code Academy-nin ən çox reaksiya görən paylaşımlarında istifadə olunan həştaqları (hashtag) görə bilərsiniz. Belə ki, Instagram-da bu göstərici 500-1200 aralığında dəyişir. 

code acamdemy sosial media

 

 

 12. Aşağıdakı cədvəldə Instagram-da paylaşım üçün ən əlverişli saatlar, qrafikdə isə əlverişli paylaşım uzunluğu ifadə olunub. Göründüyü kimi, 140-280 aralığında uzunluğu olan paylaşımlar daha çox reaksiya gəlir.

code academy sosial media

 

 

13. Qeyd edilən sosial şəbəkədə həftənin günlərinə görə gələn reaksiya sayı aşağıdakı qrafikdə göstərilib. Gözlənildiyi kimi, bu cəhətdən həftəsonu daha yüksək göstəricilərə məxsusdur. 

code academy sosial media

 

 

14. Həştaqlarla bağlı növbəti analizimizi aşağıdakı müqayisədə görə bilərsiniz. Belə ki, Code Academy Instagram-dakı həştaqsız paylaşımlarına daha çox reaksiya alır. 

code academy sosial media

 

 

15. Instagram-da təhsil mərkəzinin son 1 ayda izləyici sayındakı dəyişikliklərin statistikası aşağıdakı qrafikdə göstərilib. İzləyici sayında ən çox artım 16 noyabrda qeydə alınmışdır.

code academy sosial media

 

 

16. Code Academy-nin son 1 ayda Instagram üzərindən etdiyi paylaşımların tipini növbəti qrafikdə görə bilərsiniz. Edilən 8 paylaşımdan sadəcə 1-i karusel tipli paylaşımdır. 

code academy sosial media

 

 

17. Son 1 ayda Instagram-da təhsil mərkəzinin paylaşımlarına gələn reaksiyaların bölgüsü növbəti qrafikdə təsvir edilib. Gələn reaksiyaların sadəcə 1.25%-ini rəylər təşkil edir. 

code academy sosial media analizi

 

 

 

 

 

 

 

Muzaffar Garakhanli

Другие статьи

Onlayn assistantdan istifadə edərkən ən çox ehtiyimiz səhv

Onlayn assistantdan istifadə edərkən ən çox ehtiyimiz səhv

Çox Mənalı Sözlərin Fərqləndirilməsi. “Context Vectors”

Çox Mənalı Sözlərin Fərqləndirilməsi. “Context Vectors”

"Google" Veb-Saytı Kateqoriyalara Ayırarkən Nələri Nəzərə Alır?

"Google" Veb-Saytı Kateqoriyalara Ayırarkən Nələri Nəzərə Alır?